ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Омар Шипин атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа имени Омара Шипина отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
п. Первомайский, ул. Кирова 7
8(71445)22-5-53
shipin@altynsarinroo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Омар Шипин атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа имени Омара Шипина отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Біздің мектептегі тәрбие қызметі "Біртұтас тәрбие" бағдарламасына негізделеді, онда тәрбиенің мақсаты балалардың қажеттілігі мен мүдделері, мектептің дәстүрлері, жеке даму үшін қажет Мәдени мұра болып табылады.
Тәрбие жүйесінің негізгі компоненттері білім алушыларды өз халқының мәдениеті, жалпы мектеп істері, үйірмелер, секциялар, оқушылардың өзін-өзі басқаруы, сынып жетекшілерінің мектептегі әдістемелік бірлестігі, мектептегі әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеу, ата-аналар қоғамымен жұмыс, инклюзивті білім беру балаларымен жұмыс арқылы тәрбиелеу болып табылады.
Мектептің тәрбие жұмысы:
- патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие беру
- рухани-адамгершілік тәрбие
- ұлттық тәрбие
- отбасылық тәрбие
- дене тәрбиесі, салауатты өмір салты

Оқушыларды тәрбиелеудің мақсаты-Отанның тарихи және мәдени мұрасымен таныстыру арқылы өмірлік ұстанымды саналы түрде таңдауға қабілетті рухани дамыған, шығармашылық, адамгершілік және физикалық сау тұлғаны қалыптастыру үшін жағдай жасау.
Әр балада адамгершілікке, мейірімділікке, азаматтыққа, еңбекке шығармашылық көзқарасқа, барлық тіршілікке ұқыпты қарауға тәрбиелеу-бұл педагогикалық ұжымды басшылыққа алатын және мектептің тәрбие жүйесі қаныққан жетекші құндылықтар.
Ағымдағы оқу жылында педагогикалық ұжым келесі міндеттермен жұмыс істейді:

* Жаңа Қазақстанның идеялық негізі болып табылатын базалық жалпыадамзаттық ұлттық құндылықтар туралы оқушылардың түсінігін қалыптастыру үшін жағдай жасау.
* "Төрттен токсан төрттен өнер" бағдарламаларын іске асыру шеңберінде жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарланған оқушылардың өзін-өзі басқаруының ұжымдық шығармашылық қызметіне оқушыларды тарту .
* Оқушыларды қосымша білім беру жүйесіне барынша қосу, өлкетану бағытында үйірмелерді дамыту;
* Тәрбие процесінің тиімділігіне мониторинг жүйесін әзірлеу және енгізу (тәрбие процесінде болып жатқан өзгерістерді және оларды тудыратын факторларды уақтылы анықтау және талдау);
* Ата-аналардың шығармашылық әлеуетін ашу , Отбасы дәстүрлері мысалдарында отбасылық тәрбиені жетілдіру, бала тәрбиесіндегі отбасының рөлін күшейту үшін педагогикалық мәдениетін арттыру.

Сынып жетекшілерінің құрамы жыл сайын өзгеріп отырады, бастауыш сыныптар өзгеріссіз қалады.
Сынып жетекшілері өз жұмысында балаларды ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады: әңгімелер, дөңгелек үстелдер, сынып сағаттары, тренингтер, көрмелер.... Тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес сыныптарда сынып сағаттарын, сондай-ақ атаулы күндерге, оқиғаларға, жалпы мектептік іс-шараларға арналған бірыңғай сынып сағаттарын өткізді. Сынып жетекшілерін кәсіби даярлау сынып жетекшілігі туралы ережеде бекітілген заманауи талаптарға жауап береді.
Жұмыстың тиімділігі оң динамикада байқалады:
* мектеп оқушыларының психологиялық және дене денсаулығының жай-күйі;
* білім алушылардың тәрбие деңгейі;
* сабақтан тыс іс-шараларға қатысу пайызы;
* сынып ұжымының қалыптасу деңгейі.

© 2024. Все права защищены.